نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ تماس بگیرید

به راهنمایی نیاز دارید؟

75 25 57 66 (021)

همه چیز در مورد گیت ضدسرقت فروشگاهی

دزدگیر ضدسرقت فروشگاهی چیست ؟

در فروشگاه های مختلف اعم از فروشگاه های پوشاک ، کیف و کفش ، کتاب ، عطر و ادکلن ، لوازم التحریر ، داروخانه ، اسباب بازی فروشی ، پلاستیک فروشی ، سوپرمارکت و … جهت محافظت از کالا ها در برابر دزدی های کوچک و به اصطلاح دله دزدی ها ، از دستگاه هایی استفاده می شود که به آنها گیت ضدسرقت یا گیت فروشگاهی یا گیت دزدگیر گفته می شود . این گیت ها بسته به نوع کالا و اندازه ورودی فروشگاه به صورت تک آنتن ، دو آنتن و یا تعداد متعددی از آنتن ها در خروجی فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرند . این گیت ها از نظر تکنولوژی کارکرد به سه دسته تقسیم می شوند : RF – AM – EM

گیت های EM :

گیت های EM به دلیل کاربرد محدود و هزینه های بالا در کشور ما بسیار کم مورد استفاده قرار گرفته اند . این گیت ها در فرکانس بسیار پایین در حدود 20 کیلوهرتز کار می کنند و جهت کتابخانه و فلزات بسیار مناسب هستند .

گیت های AM :

گیت های AM پرکاربردترین و کم خطاترین نوع گیت هستند و برای استفاده در تمامی اصناف مناسب هستند . دزدگیرهای ضد سرقت فروشگاهی AM از نظر قیمت در حد متوسط هستند و در مقایسه با کارایی خوبشان مقرون به صرفه می باشند . تنوع تگ ها و جوابدهی در فواصل زیاد از جمله مزایای سیستم های AM هستند و فرکانس آنها 58 مگاهرتز می باشد .

 

گیت های RF :

گیت های RF به علت قیمت بسیار مناسب و تنوع تگ ها و لیبل های آن در بسیاری از فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند ، محدودیت استفاده از این دزدگیرها روی کالاهایی است که در آنها و یا بسته بندی آنها فلز یا زر ورق بکار رفته باشد ، همچنین دزدگیرهای RF برای مایعات مانند شوینده ها ، عطر و ادکلن و … قابل استفاده نیستند . فرکانس های کاری گیت های RF بسیار متنوع است اما فرکانس های متداول آن عبارتند از 8.2 ، 4.7 و 10.2

 

در صورتی که در مورد انتخاب گیت مناسب جهت فروشگاه خود سوالی دارید با ما تماس بگیرید یا به شماره 02166572575 در واتس آپ پیام دهید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *