نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ تماس بگیرید

به راهنمایی نیاز دارید؟

75 25 57 66 (021)

همه چیز در مورد تگ دزدگیر

تگ دزدگیر چیست ؟

کلمه تگ (TAG) در لغت به معنای برچسب زدن ، پلاک یا علامت می باشد . تگ ها جسم سخت هستند که از پلاستیک فشرده شده (ABS) تولید شده اند و به طور مکرر میتوان از آنها استفاده کرد و یکبار مصرف نیستند . در صنعت EAS که گیت فروشگاهی مهمترین بخش آن است برای محافظت از کالاها نیاز است که روی کالا یک تگ نصب گردد . فرکانس تگ باید با گیت فروشگاهی که در خروجی فروشگاه نصب شده است یکی باشد . تگها نیز مانند گیت های دزدگیر فرکانس های متنوعی دارند و از نظر شکل ظاهری نیز تنوع بسیار زیادی دارند به عنوان مثال برای کتاب یا ظروف پلاستیکی از تگ های نرم به نام لیبل RF استفاده می شود و برای پوشاک از انواع مختلف تگ سخت بسته به نوع لباس و فاصله گیت ها  از یکدیگر می توان استفاده کرد همچنین برای کالاهایی مانند عطر و ادکلن ، دارو و مایعات (شوینده ها ، نوشابه ها و …) و کالاهای فلزی که قابلیت نصب تگ ندارند از تگ نرم به نام لیبل AM استفاده می شود . 

 

 

هرچه تگ بزرگتر باشد شناسایی آن توسط گیت دزدگیر فروشگاهی آسان تر است . تگ ها شامل دو قسمت خود تگ یا به اصطلاح مادگی تگ و و قسمت سوزن تگ یا همان نری تگ هستند . تگ ها توسط جداکننده از روی لباس جدا می شوند و بدون جداکننده نمی شود تگ را از لباس جدا کرد . تگ ها به دلیل سختی عمری طولانی تر نسبت به لیبل ها دارند . 

 

 

در صورتی که در مورد انتخاب تگ مناسب جهت فروشگاه خود سوالی دارید با ما تماس بگیرید یا به شماره 02166572575 در واتس آپ پیام دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *