نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ تماس بگیرید

به راهنمایی نیاز دارید؟

75 25 57 66 (021)

راهنمای نصب برد KP5 ( اسپایدر )

راهنمای نصب گیت های ضد سرقت فروشگاهی

 

 

راهنمای نصب برد KP5 ( اسپایدر )

محتویات داخل جعبه

1 – سرسیم

2 – آداپتور 24 ولت

3 – سیم اتصال برق بین دو آنتن

4 – پیچ و رول پلاک ( 4 عدد )

5 – دو عدد آنتن

6 – داکت آلومینیومی

مراحل نصب دو آنتن

1 – ابتدا آنتن ها را از داخل جعبه خارج نموده و پیچ روی درب آن را باز نمایید تا درب آنتن ها باز شود .

2 – برای روشن کردن دستگاه ابتدا سرسیم را از داخل کارتن برداشته و به سوکت شماره 1 وصل میکنیم ( توجه سیم قرمز رنگ را سمت راست قرار دهید ) سپس آداپتور را به برق و به سرسیم متصل نمایید .

3 – آنتن گیرنده ( با برد شلوغ تر و بلندگو ) را روبروی آنتن فرستنده قرار دهید و سیم طوسی رنگ را از داخل جعبه برداشته و یک سر آن را به سوکت شماره ( 2 ) و سمت ذیگر آن را به سوکت شماره ( 3 ) متصل نمایید و

4 – آنتن ها را در فاصله مناسب قرار داره و محل قرار گرفتن رو زمین را علامت زده ، سپس بوسیله مته شماره 12 زمین را سوراخ و بوسیله پیچ و رول پلاک آنتن ها را به زمین متصل کنید .

5 – داکت آلومینیومی ( گرده ماهی ) را به اندازه فاصله دو آنتن بریده و چسب آکواریوم بزنید و روی سیم واسط قرار دهید .

نصب سه آنتن در یک معبر

به منظور نصب سه آنتن در کنار هم ، آنتن فرستنده را در وسط قرار داده و دو آنتن گیرنده را در طرفین قرار میدهیم .

نحوه اتصال سیم ها بصورت ذیل می باشد .

نکاتی که قبل از نصب باید به آن توجه گردد

1 – برق دستگاه باید مستقیم از پریز برق و یا از جعبه مینیاتوری گرفته شود و نباید از سه راهی برقی که وسایل دیگر به آن متصل است برق گرفت زیرا باعث ایجاد نویز در دستگاه می شود .

2 – دستگاه به چراغ نئون بسیار حساس بوده به طوری که عملکرد دستگاه دچار مشکل می شود .

3 – موازی آنتن ها و عمودی نباید سیم برقی رد شود زیرا دستگاه از کار می افتد و یا گیرایی آن کم می شود .

4 – در شعاع 10 متری دستگاه نباید دستگاه هم فرکانس دیگری نصب شده باشد زیرا دو دستگاه نزدیک هم باشند هر دو آن ها از کار افتاده و بوق خطا می زند و باید دستگاهی نصب کنید که فرکانس آن ها با هم متفاوت باشد یا اینکه فرستنده ها را بصورت MASTER/SLAVE تنظیم کنید .

5 – در صورتی که دستگاه را کنار ویترین نصب می کنید داخل ویترین راغ های زیاد نصب باشد احتمال کم شدن گیرایی دستگاه بسیار زیادخواهد بود .

تذکر : پشت آنتن های دستگاه نباید کنتور برق یا جعبه مینیاتوری باشد زیرا عملکرد دستگاه دچار اختلال می شود .

6 – فاصله دستگاه ( فاصله بین دو آنتن ) باید طبق استاندارد دستگاه خریداری شده نصب شود . چنانچه فاصله دو آنتن بیش از حد استاندارد باشد امکان تشخیص تگ و لیبل کم و یا اصلا تشخیص داده نمی شود .

7 – حداکثر فاصله استاندارد دستگاه پرو اسلیم ( PRO SLIM ) با استفاده از تگ بزرگ 140 سانتیمتر ، تگ متوسط 120 سانتیمتر ، لیبل بزرگ 120 سانتیمتر و لیبل متوسط 100 سانتیمتر می باشد .

8 – حداکثز فاصله استاندارد برای دستگاه پرو واید ( PRO WIDE ) با استفاده از تگ بزرگ 160 سانتیمتر ، تگ متوسط 140 سانتیمتر ، لیبل بزرگ 130 سانتیمتر و لیبل متوسط 110 سانتیمتر می باشد .

مراحل تکمیلی نصب

1 – برق اصلی دستگاه DC.IN روی برد فرستنده که آداپتور به کمک سرسیم به آن وصل می شود

2 – برق خروجی دستگاه DC.OUT که به کمکسیم طوسی رنگ از برد فرستنده به برد گیرنده وصل می شود .

3 – P1-OUT روی برد فرستنده در صورتی که دستگاه بصورت سه آنتن نصب شود بعنوان تامین کننده برق گیرنده دوم می باشد .

4 – در صورتی که LED 4 روی برد گیرنده روشن شود محیط دارای نویز می باشد .

5 – GND یا گراند ( اتصال به زمی ) در صورتی که چراغ LED 4 بر روی برد گیرنده روشن باشد محیط دارای نویز می باشد که با کمک سیم اتصال به زمین رفع می شود .

6 – ALARM VOLUME برای تنظیم صدای دستگاه می باشد .

7 – VR 4 این پتانسیومتر برای تنظیم حساسیت دستگاه نسبت به تگ یا لیبل می باشد ( پتانسیومتر سفید رنگ ) و سه چراغ سبز رنگ بر روی برد گیرنده میزان حساسیت ذستگاه را نشان می دهد که ایده آل ترین حالت DS 1+ بصورت چشمک زن کم نور می باشد . در صورتی این حالت ایده آل خواهد بود که ( فاصله ) دو آنتن نسبت به استاندارد دستگاه نصب شود .

8 – چنانچه چراغ DS 1+ کاملا روشن و چراغ DS 2+ چشمک زن و حتی DS 2+ کاملا روشن و چراغ DS 3+ چشمک بزند یا محیط دارای نویز می باشد یا اطراف دستگاه ( پشت آنتن ها ) تگ یا لیبل وجود دارد و یا حساسیت دستگاه بالا بوده که با کمک پتانسیومتر سفید رنگ VR 4 بر روی برد گیرنده نسبت به شرایط محیط ،  خلاف عقربه های ساعت کم و در جهت عقربه ها زیاد می شود .

9 – ALARM+ این چراغ قرمز هنگامی روشن می شود که دستگاه تگ یا لیبل تشخیص داده است و همراه با روشن شدن چراغ قرمز ( ALARM+ ) دستگاه شروع به بوق آلارم می کند .

توجه : جهت تنظیم حساسیت فقط و فقط پتانسیومتر VR 4 را تغییر دهید و در صورت تغییر سایر پتانسیمتر ها ، دستگاه از حالت گارانتی خارج می گردد و شرکت هیچگونه مسئولیتی در این خصوص را عهده دار نمی باشد .

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *