نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ تماس بگیرید

همه چیز در مورد لیبل دزدگیر

لیبل دزدگیر چیست ؟

نوعی دزدگیر در بازار وجود دارد که به تگ نرم یا لیبل شهرت دارند . لیبل های دزدگیر هم همانند تگ های دزدگیر مکمل گیت های دزدگیر فروشگاهی در فروشگاه ها ، مغازه ها و … به شمار می آیند . 

لیبل های دزدگیر نوعی برچسب امنیتی هستند که برای جلوگیری از سرقت محصولاتی که نمیتوان برای آنها از تگ استفاده کرد کاربرد دارند مانند : بدلیجات ، داروها ، عطرها ، لوازم آرایشی ، لوازم و التحریر ، کتاب و … .

لیبل ها را باید بر روی سطح صافی از محصول چسباند و از خمیدگی و فشار به آنها جلوگیری کرد . لیبل ها هم همانند تگ ها از فرکانس های مختلفی برخوردارند و باید با دزدگیر فروشگاهی هم فرکانس خود تهیه شوند . لیبل ها شامل تکنولوژی AM و RF هستند . لیبل های AM برای گیت های ضدسرقت AM و لیبل های RF ( لیبل RF بارکدی سایز 4*4 ، لیبل RF سفید سایز 4*4 ) مطابق با فرکانس گیت RF مورد استفاده قرار می گیرند .

بهترین نوع لیبل AM موجود در بازار با نام لیبل DR شناخته می شود . لیبل AM از 4 لایه تشکیل شده است و بر روی آن یک بارکد سوری حک شده است . اندازه لیبل ای ام 1 در 4/5 است . لیبل AM قابلیت چاپ ندارد و یکبار مصرف است . لیبل AM برای محصولاتی که نمیتوان از تگ برای آن ها استفاده کرد کاربرد دارد . لیبل AM برای محصولاتی که فلز یا مایعات در آنها بکار رفته نظیر داروها ، لوازم آرایشی ، شوینده ها ، بدلیجات و … مناسب است .لیبل AM را باید روی سطح صافی از محصول چسباند و از فشار روی آن جلوگیری کرد . لیبل AM توسط خنثی کننده AM ( خنثی کننده لیبل AM شمارشگردار ، خنثی کننده لیبل AM بدون شمارشگر ) غیر فعال و سوزانده می شود تا به هنگام عبور مجاز از دزدگیر ضدسرقت فروشگاهی هشدار بیجا ندهد . 

لیبل های RF نیز برای دزدگیرهای RF مطابق با فرکانس گیت RF مورد استفاده قرار می گیرند . لیبل های RF ( لیبل RF بارکدی سایز 4*4 ، لیبل RF سفید سایز 4*4 ) معمولا دارای فرکانس های 8/2 و 4/7 هستند و بیشتر از این لیبل ها استفاده می شوند . لیبل های RF به صورت بارکدی ( یک بارکد سوری روی لیبل حک شده و کارایی ندارد ) و یا لیبل سفید ( این نوع لیبل قابلیت چاپ با لیبل پرینتر را دارد ) عرضه می شود . سایز لیبل های ار اف ( لیبل RF بارکدی سایز 4*4 ، لیبل RF سفید سایز 4*4 ) 3*3 ، 4*4 و 5*5 است . هرچه اندازه لیبل RF ( لیبل RF بارکدی سایز 4*4 ، لیبل RF سفید سایز 4*4 ) بزرگتر باشد گیرایی آن بیشتر است . لیبل های 4*4 ( لیبل RF بارکدی سایز 4*4 ، لیبل RF سفید سایز 4*4 ) بیشترین طرفدار را در بازار دارند . به بهترین نوع لیبل RF ( لیبل RF بارکدی سایز 4*4 ، لیبل RF سفید سایز 4*4 ) در بازار لیبل پشت آبی می گویند . لیبل های RF ( لیبل RF بارکدی سایز 4*4 ، لیبل RF سفید سایز 4*4 ) به صورت رول های 1000 تایی به فروش می رسد . از لیبل RF ( لیبل RF بارکدی سایز 4*4 ، لیبل RF سفید سایز 4*4 ) برای کتاب فروشی ها ، ظروف پلاستیکی ، تنقلات فروشی ها و محصولاتی که فلزات یا مایعات ندارند استفاده می شود . برای غیر فعال کردن لیبل RF ( لیبل RF بارکدی سایز 4*4 ، لیبل RF سفید سایز 4*4 ) از خنثی کننده لیبل RF استفاده می شود . 

 

در صورتی که در مورد انتخاب تگ مناسب جهت فروشگاه خود سوالی دارید با ما تماس بگیرید و یا به شماره 02166572575 در واتس آپ پیام دهید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *